Artikelen database: German tramcar 641 deel 5

Homepage » Artikelen database » German tramcar 641 deel 5
[AFBEELDING]

Het onderstel is nu voor zover voorlopig klaar in de basis. Dat wil zeggen dat er nog aan de onderzijde de aandrijving moet komen later en aan de bovenzijde het tramhuis. Dus er moet nog een enorme berg aan werk verzet worden. In de bouwinstructie staat het tramhuis aangegeven als de nu volgense stap. Maar ik wijk daar nu vanaf omdat ik eerst de aandrijving hierna wil gaan doen. Dit is een aparte constructie en staat los van de overige klussen in dit grote project toch wel.

 

 

De voor of achterzijde ( hoe je het bekijkt ) met het koppelingsstuk.

 

Een van de vier instapjes waarmee de tram constructie was begonnen. Het zal later wel iets hoger komen te liggen als de aandrijving eronder zit. Maar de meeste trams liggen toch wel vrij diep om makkelijk in te kunnen stappen in die tijd. nu zijn de officiele instap plaatsen verhoogd net zoals bij de huidige bushaltes.

 

 

De nu reeds goed gedetailleerde onderzijde. In het midden komt dus later de aandrijving met de twee E-motoren.

 

 

De vloer aan de binnenzijde. Deze wordt later in hout modus gemaakt. Aan weerszijden komen dan de zitbanken. Extra opmerking is wel dat in de binnenzijde veel leuke dingen komen zoals posters en hangriemen. Maar dat voor later.

 

 

Onderdelen tot nu toe zijn 94 stuks.

 

Dit artikel:

[LINK]



 
 
[x]


« Vorige
Volgende »

 
Een ogenblik geduld...